Torsdag

Har fortfarande inte fått in att de är torsdag, känns som en riktigt måndag! Förlåt att jag inte uppdaterat er om mitt Valborg men var helt slut körd igår.. Men hade en riktigt grym kväll, skulle vara förfest hos mig, med grillning och lite chill. Blev fest, men hade det så stört kul så gjorde inte mig ett skit. Var lite stelt i början och folk var tråkiga, men på slutet verkade alla ha grymt kul! En äcklig jävla brud spydde i vår soffa så de förstörde lite men till dess var det as nice. Skulle egentligen dragit in till stan men klockan rann i väg och alla sa det sög i stan och kryllade med poliser så kände att jag skippar det.. Vi drog hem till Alex istället där Sara hade lite efterkrök. Jag och Alex somnade ganska kvickt men. Dagen efter blev det pizza och film, aldrig varit så död tror jag.. Men vill tacka alla som kom för en grym kväll! Imorgon är det fredag och då går vi på't igen, eller? Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0