pizza

tjenare goda vänner, o du den mindre goda.. (jadå du vet vem du är) men jag säger hej till dig med. tycker du kan behöva det... hmmm.. snorunge. nej oj så jag överdriver, jag är inte äns arg? inte ett dugg. men sjuk är jag! JAG ÄR INTE KLEN! o jag är sjuk på riktigt inte sån sjuk man är efter ett vilt födelsedagskalas! synd om mig. (men mer synd om dig) gissa vem som blev bjuden på pizza o chips efter träningen? jo, jag! flickor kanske 99? hade pizzakväll o de hade blivit över, och då kommer jag där som en hungrig haj (eller var det varg) pizza blev de iallfall. och så en chipspåse med hem! hnu sitter jag o där otroligt sexiga bilder, ja kolla själv?  

den första gör så jag blir förälskad i mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0