A men tjena

Fick med mig ett par skor igår, Älskar dom redan och når upp till alex's haka. Men efter Gränby åkte jag iväg och jobbade typ 2 timmar sen kom pappa och böt av mig (vi sitter i en kiosk med laget i fyriskolan) jag åkte hem böt snabbt om och for iväg till Björklinge där de var lite Chill krök, men studenten tog jag! Sen tänkte jag vara snäll mot min chaufför och sa att han kunde släppa av mig i lövstalöt, hade då aldrig sagt det om jag visste att bussen inte skulle gå förns om en timme, så där står jag kall,ensam och börjar gå med högklackat på snorhal is.. Men min kära syster löste de hela och jag kom hem vid 2-halv 3? Somnade dock inte förns 4, och kl.8 blev jag väckt av nån jävla hantverkare.. Så ni kan ju bara tänka er hur jag mår! Men nu sitter jag på bussen in och ska sola, sen jobba. Ikväll blir det käk hos farmor sen får vi se.. Känner mig inte sugen på fest.. Oj vad långt inlägg! Jag taggar som fan till nyår också, så ni vet ;)
Hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0