Snökaos

Sitter äntligen i en varm buss med en latte och hoppas på att få komma hem nån jävla gång! Men dagen var ganska skön och hade Matteprov idag som ändå gick helt ok, lär bli godkänd! Imorgon är det historieprov, och har pluggat mycket och ska plugga lite till när jag kommer hem (om jag ens kommer hem) så de kan inte gå fruktansvärt dåligt.. Pluggar på som fan nu, vill höja mig så jag verkligen kommer in där jag vill! Sen ikväll blir det Zumba! Måste verkligen träna nu under vintern så jag inte lägger på mig en massa extra bara för att julmat är så gott! I helgen känns de som tusen saker ska hända, allianscupen,Elvira och jag ska ses,Alex och jag ska fira 8 månader,plugg och säkert lite fiesta. Men ba klämma in allt! Imorgon ska jag och syster leta present till pappa som fyller den 12:e.. Långt inlägg, men hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0