Vart är världen på väg?

Sitter på bussen och framför mig har jag fyra stycken 99:or killar, och en av dom öppnar en snusdosa och visar stolt vad som ligger i, han säger också att han ska ta en i skolan och dom andra blir förvånade och lite senare avundsjuka.. Då säger killen som har snuset: men ni kommer aldrig kunna ta för ni kommer spy första gången. Där sitter jag 2 år äldre och undrar vart fan är världen påväg?
Skiter it, jag blir så jävla förbannad vill ba slita snuset från dom slänga ut det genom fönstret och säga att dom är för små och ska knappt veta vad snus är!
Nu låter det som om jag tror att jag är en jävla mamma, men vad fan pojkarna är 12 år!? Snart sitter väl 7:åringar pårökta och 8:åringar blir våldtagna när dom supit sig redlösa..
Så jävla arg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0